Reklamace

V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.

V tomto případě prosíme o zaslání reklamačního formuláře na emai: podpora@happylu.cz popřípadě vložit do zásilky s vráceným zbožím a zaslat na adresu Lucie Bartáková, Tůmova 56/3, 150 00 Praha 5. O jejim stavu Vás budeme kontaktovat co nejdříve, nejpozději však do zákonné lhůty 30 kalendářních dnů.

Formulář - reklamace

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné